Eu tamén protesto


1. O xornal conservador coruñés titula nada inocentemente nunha das súas novas "Feijoo aclara que la libertad lingüística en la educación llegará en el curso que viene". Se estivesemos ás vésperas da caída do rexime franquista, poderiamos entender o titular. Mais, en 2009, se a liberdade vai chegar, o que hai agora que é? Imposición?.

2. Se como di o PP non se pode ir a Cuba a divulgar a nosa cultura nun dos principais eventos culturais latinoamericanos, a que ía o de Vilalba nos seus tempos? Levar libros e mostrar que temos cultura e lingua propia, non; romería e polbo para os galegos votantes no exterior, si? Que dicía ao respecto o xornal conservador coruñés naquel momento?

3. Por que a mesma persoa que desde a asociación de letrados á que pertencía fustigou e recorreu varias convocatorias de emprego da Vicepresidencia de Anxo Quintana pensa agora, despois de ser nomeado Director Xeral de Función Pública co goberno de Feijoo, que esas convocatorias son legais e non teñen problema? Será que agora, premiado polo PP co posto, xa se ven as cousas doutra maneira? Dará o xornal conservador coruñés tanta cancha a esta decisión como deu na súa particular campaña eleitoral á postura contraria?

4. Que pasou ao final co coche de Alberto? Por que non se fala del no xornal conservador coruñés como se falou do coche de Touriño?

5. Que ten que dicir Feijoo da foto que lle sacaron en actitude fraternal co presidente de Iberdrola no seu acto de investidura, e que esta compañía ten colgada na súa propia páxina web? Terá algo que ver coa oposición do PP ao concurso eólico do anterior goberno bipartito? Por que non fala dela o xornal conservador coruñés como falou da foto de Quintana con Jacinto Rey? Ademais do PP, cantas grandes empresas e poderes fácticos gañaron as eleicións o pasado 1 de marzo?

3 comentários:

  1. O xornalismo en Galicia.

    José Luis Gómez, Xornal de Galicia.

    En la penúltima conversación que sostuvimos -un tanto tensa para ser entre dos viejos conocidos y tener como testigos a personas tan agradables como Manolo Ameijeiras y Javier Losada- le dije a Emilio Pérez Touriño, al hilo de sus negativas actuaciones sobre Xornal de Galicia, algo así como lo siguiente:

    - Emilio, yo ya te hablaba cordialmente cuando no eras nada, sigo haciéndolo ahora que estás en la gloria y lo seguiré haciendo cuando no seas nadie. Otros, que ahora te dan instrucciones, ni siquiera te recibían cuando no eras nadie, y seguramente volverán a hacer lo mismo cuando no seas nada.

    Él apeló a su dignidad como Presidente y yo le expresé mi respeto por la dignidad de quien cobra de mis impuestos, pero sobre todo quise dejar en buena consideración su dignidad como persona. Hoy le reitero mi cordialidad de siempre y para siempre.

    Y lo hago a pesar de que cuando salió este diario no quiso concedernos una entrevista, que volvió a negarnos en esta campaña electoral. Él, precisamente él, a quien ya en el año 2004 le expliqué en un reservado de Santiago que Xornal de Galicia nacería para ser un periódico progresista y plural, incluyendo en ese pluralismo al nacionalismo gallego. También lo hago a pesar de que fue el único candidato que declinó participar en un Café de Redacción de Xornal de Galicia, foro donde estuvieron nueve políticos socialistas, ocho nacionalistas y siete populares, junto a otras personalidades de la vida cultural, empresarial y sindical de toda Galicia. Él, precisamente él, que en otros momentos había venido a pedirme "apoyo mediático" -¿se dice así?- como emergente líder socialista. Lo hago incluso a pesar de que dio orden a todas sus consellerías de que vetasen a Xornal de Galicia. Y también lo hago a pesar de otros muchos agravios que nos ha hecho sufrir a la modesta familia de Xornal de Galicia.

    Lo hago, en definitiva, porque le di mi palabra de hacerlo y porque las personas deben estar por encima de muchas otras cosas, por importantes que parezcan.

    Alguno, a estas alturas, seguirá escarallándose de risa sabiendo que el candidato del PSOE hizo de tonto útil; dicho, claro está, en sentido figurado. Porque así es como puede calificarse a quien se deja utilizar por un medio de derechas en contra de sus propios intereses y los de su socio de gobierno, para mayor gloria de su adversario político, sabiendo que éste cuenta con el pleno apoyo de quien lo manejaba. Él, precisamente él, que una noche me había invitado a cenar en el Vilas viejo para contarme lo incomprendido que se sentía en Galicia siendo como era un alto cargo de Obras Públicas...

    Por eso no deja de ser una buena noticia que vuelva Emilio, aunque se nos vaya el Presidente. Porque siempre es mejor quedarse con el buen recuerdo de las personas. Con dignidad.

    ResponderExcluir
  2. http://periodistas21.blogspot.com/2006/03/el-cambio-llega-la-voz-de-galicia.html

    ResponderExcluir
  3. Ese artigo de Gómez tería sido un artigo espléndido de terse publicado antes das eleccións. Despois da derrota de Touriño semellou un axuste de contas ventaxista para deixar unas cantos recados a quen xa non era nada, unha covardía

    ResponderExcluir

Comentarios